HR assistant

Een HR Assistant ondersteunt de HR-afdeling bij de uitvoering van diverse administratieve taken en processen die verband houden met personeelsbeheer. Dit omvat zowel administratieve werkzaamheden als het ondersteunen van de HR-afdeling bij de uitvoering van beleid en procedures.

Taken en Verantwoordelijkheden:

Administratie en documentbeheer:

  • Verwerken en beheren van personeelsdossiers.
  • Bijhouden van verlof- en verzuimregistraties, mobiliteit en badge registraties
  • Zorgdragen voor de correcte registratie van arbeidscontracten, addenda en andere HR-documenten.
  • Ondersteunen bij de opmaak van contracten en overeenkomsten.

Beheren van de HR-inbox:

  • Het ontvangen, ordenen en beantwoorden van e-mails die binnenkomen via het algemene HR-mailadres.
  • E-mails doorsturen naar de juiste collega's of afdelingen voor verdere afhandeling.

Correspondentie met medewerkers:

  • Het beantwoorden van vragen van medewerkers via e-mail over zaken als arbeidsvoorwaarden, verlofaanvragen,
  • Informatie verstrekken over procedures, zoals ziekteverzuim of aanvragen voor flexibele werkuren.
  • Medewerkers op de hoogte houden van HR-beleid of veranderingen daarin.
  • Back-up bij afwezigheden van de onthaal verantwoordelijke

Loonadministratie:

  • Ondersteunen bieden bij de verwerking van loongegevens van 2 collega's.
  • Beheren van de gegevens voor de salarisadministratie (bijv. urenregistratie, onkostenvergoedingen).

Solliciteer hier

Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx, doc.
Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: pdf, docx, doc.
Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

Toch geen interesse in deze job?

Bij Square Group zijn we steeds op zoek naar gemotiveerde medewerkers. Ook al hebben we op dit ogenblik niet de vacature die je zoekt, we zijn steeds blij je te leren kennen, en blijven ook in de toekomst rekening met je houden.

Spontaan solliciteren